onsdag den 9. november 2011

Julekort dag 3...


Det er sjovt at se så forskellige alle kortene bliver på julekursus, alt efter hvilke materialer man har. Idag sku' vi lave kort efter Nedergaards model
Da jeg ikke havde et stort blomster stempel, tænkte jeg at jeg kunne vel embosse min julestjerne, og det gjorde jeg så på Kraft karton og embossede med clear embossing, sværtede med Tattered rose og skyggede med Fired brick. Bladene fik samme tur, og blev sværet med Peeled paint og Weathered wood, superfed teknik, men måske skal jeg prøve på en lysere karton næste gang, jeg kan dog godt lide at farverne næsten går over i bronce nogle steder. Omkring det hele har jeg syet kanter med Sew easy, et vældigt hygge projekt. Ha' en dejlig dag derude i bloglandet ! :0)

6 kommentarer:

  1. Nej hvor sjovt at se to kort lavet efter samme opskrift, de er "ens" og alligevel forskellige, men osse et skønt kort her hos dig Hjørdis. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Hvor er dit kort smukt! Jeg har slet ikke leget med dagens kort endnu, men måske i aften?

    SvarSlet
  3. Flot kort, Hjørdis .. mit er lige blevet færdigt .. glæder mig allerede til morgendagens julekort :)

    SvarSlet
  4. Det er rigtig sjovt at se hvor forskellige jeres kort er.
    Jeg er helt vild med din julestjerne, den er super flot
    Rigtig flot kort :)

    SvarSlet
  5. It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this superb blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will talk about this blog with my Facebook group. Chat soon!

    SvarSlet