mandag den 20. december 2010

20. December og toiletrulle paprørsblomst







Jeg har lavet et lille stjernebanner inspireret af Bertrams foldede stjerne. Der var for lidt lys indenfor, og udenfor luftede det lidt, så måtte lægge det i sneen da jeg skulle tage foto, det gik lidt bedre med toiletrulle paprørsblomsten, som kunne hænge stille op ad døren. Den er klippet i strimler på 1 cm. og limet sammen. Så det er jo en høj blomst selvom det ikke ses på billedet. Jeg havde nogle bær fra en gammel lyskrans som jeg skilte ad, så den er en ren genbrugsting. Den blev malet med hvid akrylmaling og pyntet med lidt crepe papir og lidt udstandsninger - hopla !



Idag var jeg simpelthen så heldig at vinde 5 af de nye stempler af Gittes ( Gydda's - Hobbybodens eget design ) jeg glæder mig da enormt over det, da tekst stempler ikke er det jeg har mest af - det er jo altid dejligt med nyt legetøj - og jeg havde alligevel forelsket mig i dem og skrevet dem på ønskelisten ( øh.. sammen med alt det andet ) ja sådan er det jo - man har lov at drømme og når lidt af det går i opfyldelse blir' jeg bare så glad ! Flere spørger om jeg kan vise hvordan jeg folder crepe blomsterne. Det vil jeg meget gerne når jeg får mulighed for lidt mere lys, og det er ikke svært - egentlig ret simpelt ! Men de bliver så dejligt bløde i udtrykket, hvis man kan kalde det sådan . Ha' en dejlig dag !

1 kommentar:

  1. Så smukt du har lavet det og hvor er du heldig at vinde nogle af disse skønne stempler... jeg har allerde købt nogle af dem :-)

    Mange hilsner med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår

    SvarSlet