fredag den 17. december 2010

17.December - julepynt




































Endnu en lille bog, blot lavet på en anden måde - tutten står på Scrapsisters blog !






Jeg er vist kommet lidt bagud med blogningen, det skyldes dog ikke at jeg har været doven - jeg har en masse ting at lægge ind fra Scrapsisters blog, som jo desværre lukker ned d. 24 Dec. Vi var en tur omkring Rigshospitalet Mandag, og fik den dejlige besked at min bedre halvdel var kureret for kræft i struben, behandlingen har varet i en tid nu, og nu skal han samle kræfter og fedes op igen med lidt god flødesovs o.s.v. Han har været på sondemad i en tid og det har ikke været helt nemt, men nu skulle det gerne lysne, og han skal starte på genoptræning på mandag. Jeg er dog lidt ked af at alle hans forhenværende livretter smager ham ikke mere, håber da at han kommer efter det, og får sine smagsløg igen med tiden. Idag har det været den smukkeste morgen længe med rimfrost i hængebirk og i buske, jeg fik taget lidt billeder imens solen var fremme, dem vil jeg lægge på senere - nu er det eftermiddag og rimtågen dækker for solen og for landskabet, selv de små agerhøns var fremme og nyde varmen fra solen, og prikke i jord overfladen efter føde.

1 kommentar:

  1. Vildt mange lækre ting du har lavet. Jeg kan specielt godt lide det øverste pynt med julestjernen. Sikken dejlig julegave at få at vide at man er kureret. Så må du til at kokkerere lækkerier til ham *S* Tillykke med den besked!

    SvarSlet