torsdag den 12. april 2012

Opgave 6 på Scrapsisters.



Opgave 6 - SS scrap fødselsdags layout passer jo fint med at søde Eja snart også kan fejre fødselsdag og da søster Sara har fået et LO, må Eja jo også, for man må da ikke gøre forskel på prinsesserne he he. Her var jeg heldig at have en bølgepap pizzabund, som jeg kunne give modelling paste og hvid akryl. Jeg har sprayet med mist - brugt bling og microbeads og blå og sort glimmer og en masse dew drops, lidt TH dies - en HA sommerfugl og en sprayet hjemmelavet blomst, kanterne fik ink og det hele blev sat på Kraft karton. Jeg håber hun bliver glad når hun ser det ! 
Jeg vil ønske alle de som skal afsted i weekenden en rigtig god fornøjelse, og selvfølgelig også en skøn weekend til de som bliver hjemme og scrappehygger !

7 kommentarer:

  1. Endnu et flot LO fra dig. Det er en skøn stil du har Hjørdis. Jeg er vild med den.

    SvarSlet
  2. Ahh - et fantastisk flot lo, lækre lækre farver...... sjov nok har jeg også lavet lo
    nr 6 i dag.....det ligger lige og tørrer....

    SvarSlet
  3. Et rigtigt flot layout i skønne farver og lækre detaljer... fin effekt med bølgepappet.

    SvarSlet
  4. Skøn LO - den runde form blødgør det lidt rå look, synes godt om!

    SvarSlet
  5. Jeg måtte lige forstørre billedet, for rigtigt at se alle tingene, du har brugt =D Og det ser lækkert ud, det layout. Jeg er en af dem der skal til SAM. Og jeg glæder mig vildt meget.

    SvarSlet
  6. årh super flot råt og lækkert

    SvarSlet