fredag den 27. april 2012

Opgave 4 - Altered art på Scrapsisters



Opgave 4 - Scrapsisters fødselsdags konkurrence hedder : Lav eller pynt en æske, og jeg har valgt at beklæde denne æske med lækkert hvidt papir med lidt sølvmønster i, som jeg har sprayet med pink mist. Metalhjørnerne  er fra Kort og Godt, de har fået en overhaling med Gesso. Blonde blomsten satte jeg selv sammen og korsene er Spellbinder dies som jeg har været ude og låne mig til, da jeg har tænkt mig at bruge æsken til konfirmationsgave, og siden hen kan konfirmandinden jo bruge æsken evt. til at gemme sine konfirmationskort i eller hvad der nu lyster hende, jeg har tænkt mig at lave et kort lidt i samme stil !
På Lolland har vi det skønneste vejr idag, så haven kalder nok en smule !
Hav' en skøn dag derude :0) og tak for jeres søde kommentarer !

12 kommentarer:

  1. Flot æske, meget feminin. Passer fint til en komfirmand. Korset er meget fint
    God weekend

    SvarSlet
  2. Rigtig flot og feminin æske som nok skal bringe lykke.

    SvarSlet
  3. Sikke en sød æske.
    Her er det også dejligt vejr.

    SvarSlet
  4. Wauooo, hvor er den flot. Den skal nok skabe lykke.

    SvarSlet
  5. Det en rigtig sød og tøzet konfirmations æske- og super ide at gemme kort i den feks. :)

    Håber du får en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  6. Åh, hvor er den yndig .. Det fine papir ser bare så lækkert lækkert lækkert ud :)

    God weekend :)

    SvarSlet
  7. En rigtig fin æske og nogle flotte farver.

    SvarSlet
  8. Sikke en sød æske og en super sød blomst!

    SvarSlet
  9. Yndig æske, og en fin ide til alle kort og telegrammerne bag efter.....

    SvarSlet
  10. Rigtig smuk æske og jeg er vild med det kors,
    hvor har du lavet den flot og skønne farver.
    Her over på den anden side af broen, havde vi også fantastisk vejr. Jeg tror desværre ikke, vi kan sige det samme idag:(
    Kan du have en rigtig god lørdag:)
    knus

    SvarSlet
  11. Så smuk og fin dekoreret æske... flot med korset og den skønne blomst

    Ha en rigtig god weekend

    SvarSlet