søndag den 8. april 2012

Opgave 4 LO - K1 og lidt hønsesnak



Allerførst et LO til SS fødselsdagens opgave 4, som er sprayet m mist- der er brugt pen til at tegne med - tape og syninger, TH dies og mit crackle stempel fra Picturing the world er brugt på baggrunden. Billedet er af min lillebror - han er bare så sød i mors hjemmesyede fine fløjlstøj - ja det var dengang !
Opgave K1 er der vist ikke så meget at sige om andet end at syningerne godt kunne ha' været lidt mere lige..



Tilsidst nuppede vi chancen idag og fik rejst for og bag på hønsehuset, og som det ses har vi lige i øjeblikket her midt på eftermiddagen det skønneste solskin og blå himmel, men hvor længe mon dog det varer. Ha' en skøn dag ude i scrapsamfundet og tak for alle de søde ord !

10 kommentarer:

  1. dejlige kort du har lavet .- Her i Nordsjælland skinner solen også .. :) - vi har også høns - det er så hyggeligt at have dem at nusse om ... for ikke at tale om de gode æg der er hver dag

    SvarSlet
  2. Det er superflotte ting, du har lavet i Scrapsisters udfordringer!
    Jeg krydser fingrer for, at vejret holder til jeres byggeri.
    God påske.

    SvarSlet
  3. Super lækkert Lo med nogle skønne detaljer... kan godt li dine kanter. Bliver hyggelig med det færdige hønsehus:-)
    Ha en fin dag

    SvarSlet
  4. Skønt lo med en masse flotte detaljer, og et dejlig enkelt kort...... rart med solskin når der arbejdes....

    SvarSlet
  5. heh heh ja men det er jo ikke altid man syr lige..men flot er det jo alligevel.
    skønt med hønsehuset det bliver de søde små høns da glad for

    SvarSlet
  6. Hvor er det et flot LO du har lavet, skønne detaljer. Dit kort er også dint, med sin helt egen charme (syninger)hihi. Vi har også haft fint sol og blå himmel her over på den anden side af broen, smiler. Har været til barnedåb
    så det var bare skønt det ikke regnede:)
    Håber ikke i skal lave for meget i hønsehuset i morgen, de har jo lovet regn hele dagen, men hvis i er heldig, så når regnen først til Lolland i morgen eftermiddag:)

    SvarSlet
  7. Hjørdis Schallert9. april 2012 kl. 10.47

    Hej Hjørdis...
    Jeg faldte tilfældigt ober din blog her på nettet. Og jeg kunne simpelthen ikke lade vaere med at skrive til dig.
    For nu skal du alså lige høre : Mit navn er Hjørdis Schallert. Ja, Hjørdis'er er der nu ikke mange af i lille Danmark. OG, mine forældre har boet i Danemare, på Lolland i et par år, OG min mor har altid kaldt mig Disse !!! Jeg synes nu lige det var mange tilfældigheder rundt om sådan et sjællent navn... Jeg bor nu Frankrig siden 1987. Og får tit lidt hjemvé når jeg tænker på derhjemmer. Så surfer jeg lidt rundt hist og pist på nettet, og så "fandt" jeg dig...
    Pudsigt ikke?
    Mange hilsener
    Hjørdis :-)

    SvarSlet
  8. Tusinde tak for alle søde kommentarer, skønt at også få en hilsen fra en Hjørdisse mere, jeg ville ønske at jeg kunne svare dig tilbage, men kan ikke finde dig selvom jeg har forsøgt at Google, men en sød historie - Jeg er blevet kaldt Disse fra helt lille af min far og familien !
    Sjovt dine forældre bor så tæt på som i Dannemare !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  9. Tusind tak for dit søde svar.
    Jeg er på facebook (Hjørdis Schallert), så måske kan vi få en lille snak der, hvis det er noget du synes om?
    Knus Hjørdisse :)

    SvarSlet
  10. Please let me know if you're looking for a article writer for your weblog. You have some really great posts and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine. Please blast me an e-mail if interested. Many thanks!

    SvarSlet