fredag den 8. januar 2010

Her hos os skinner solen højt og flot idag, i modsætning til mange andre steder i landet, men det er bidende koldt, så det er lige vejr til lidt hobbytingeling !
Jeg har anskaffet en Big shot maskine, og lidt dies - mangler hele tiden flere nye dies mærkeligt nok ! Men jeg glæder mig til at lege og bli' inspireret - hvad jeg gør en del på scrapsisters forum som jeg er meget glad for at bevæge mig rundt i, og det er overordentligt meget inspirerende !
Jeg må hellere benytte lejligheden til at ønske alle et Godt Nytår og tak fordi I kigger med !

Et vintagekort som jeg netop har lagt ind på Kort o'mania's udfordringsblog med hjælp fra Anne Bente, da jeg ikke selv kan finde ud af at lægge mit link ind, -må Guderne forbedre det !

Påskeægget er quillet på et papæg, hvor jeg også har benyttet mig af punchede blomster.

Min blomsterkrans, som endnu mangler en sløjfe !
Sommerfuglene er lavet med Martha Stewart punch, og har fået lidt glimmerstickels.

2 kommentarer:

  1. jeg er helt vild med den krans, kan være man skal forsøge sig en dag - dog skal jeg lige have en lidt større blomsterpunch ellers bliver det vist et meget stort arbejde

    SvarSlet
  2. I am always searching online for articles that can aid me. Thx!

    SvarSlet