mandag den 7. marts 2011

Mere modelling paste !

Lidt detaljer
Perler-små og større og glitterlim og lidt snor !

Blomsten er retropunchen - senere smurt med MP og mistet med Vintage pink !


Her er så hele "Redeligheden" med alt hvad jeg har muntret mig med ! Billedet har jeg lånt på net og har længe villet bruge den i noget collageagtigt. Det er lidt svært at se - men Fleur udskæringen har en dejlig glazeagtig midte ved at den har fået klar glimmer og sølvglimmerlim ovenpå. Det er alletiders kursus som jeg virkelig har grovhygget mig med og glædet mig over. Idag skinner solen dejligt på Lolland, håber at I nyder det lige så meget som jeg gør, - har virkelig savnet forår ! Ha' en dejlig dag og mange tak for at I tager Jer tid til at kigge ind på min blog, som nu er piftet lidt op i baggrunden takket være min søde veninde, for det er jeg for stort et fjols til !








7 kommentarer:

  1. Hvirkelig flot Hjørdis, du er god til det der modelering, og din veninde (kan man låne hende) har lavet et flot hoved til din blog.
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Hold da op ... den "redelighed" er da godtnok blevet helt fantastisk! Billedet er total velvalgt hertil. Superflot arbejde!

    SvarSlet
  3. Morkaren du kan finde dem oppe i venstre hjørne på min blog, hvis du dobbeltklikker - og så står der midt i tekst : Free backgrounds og den dobbeltklikker du på.

    SvarSlet
  4. Kanonlækkert layout!! Det er du altså rigtig god til.
    Og ja, flot blog design!

    SvarSlet
  5. Sååå lækkert et LO... ser rigtig flot ud med alle dine detaljer. Lyder til at være et spændende kursus...og så fin din blog er blevet

    God aften til dig

    SvarSlet
  6. Ih altså nogle lækre ting du har fået lavet! Der er så mange skønne detaljer i redeligheden!

    SvarSlet
  7. Howdy! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one? Thanks a lot!

    SvarSlet