tirsdag den 1. januar 2013

Godt Nytår !


Godt Nytår alle som følger mig - håber at I alle er kommet godt ind i det nye år. Dette er et LO jeg fik lavet "Sidste år" ! Jeg har vist pjattet både med mist, stempel, embossing - syninger ( Ikke snyd ) og lidt journaling . Kan desværre ikke huske hvad baggrundspapiret hedder, men paletten, som jeg har tegnet af efter min egen maler palet er papiret Swiss dot i lys gul, som jeg har grisset lidt med mist og akrylfarve. Jeg følger nok ikke nogens trend med dette, men det er ihvertfald helt min egen ide .


Lige et par enkelte julekort ud af mange som er sendt afsted uden jeg nåede at tage billeder - men sådan var det lige denne gang. Længe leve kage servietterne som var en god hjælp i farten !



12 kommentarer:

  1. Dejligt layout og sååå søde julekort!

    Jeg har først lige fundet ud af, at du har lavet en smuk æske til Anne Bente, så du fik også lige en kommentar til forrige indlæg.

    Rigtig godt Nytår og Knus :)

    SvarSlet
  2. Flot layout og smukke kort.

    SvarSlet
  3. Lækkert Lo og flotte julekort.
    Også et rigtigt godt nytår til dig, knuss

    SvarSlet
  4. Hvor er det et FEDT LO - jeg er vild med måden du har tilføjet tekst hele vejen rundt - så lækkert! Og Krea nørd er du vist ja - hihi.
    Smukke kort også ...
    Rigtig godt nytår til dig - jeg glæder mig til endnu et år med dig på Card and Scrap.

    Knus.

    SvarSlet
  5. Fantastisk lo med flot teknik. Du er altså bare så kreativ. Eller hitte-på-som, som vi siger her.
    Rigtig godt nytår til dig.

    SvarSlet
  6. Skikkelig flott LO (masse arbeid) og kort du har laget :) Klemmmmmm

    SvarSlet
  7. Your cards are superb and your collage really stunning, so creative! Thanks for your sweet comment, Ira x
    irascreacorner.blogspot.nl

    SvarSlet
  8. Rigtig flot LO og søde kort. Din idé på dit LO er faktisk ret sjov og jeg synes den er meget kreativ, så vær stolt af din idé ;-)

    SvarSlet
  9. super flot lo og bare rigtigt skønne kort

    SvarSlet
  10. Just popping in to say "hi" and to thank you for your sweet comment on my blog, have a lovely weekend, take care, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    SvarSlet
  11. Hvor dejligt at høre fra dig her inde. Så smukke ting du har lavet, især dit LO....waw.

    Rigtig god weekende:)

    SvarSlet
  12. I have to get across my admiration for your generosity for men and women that absolutely need assistance with this area. Your personal commitment to passing the message across came to be quite advantageous and has allowed folks just like me to attain their aims. Your amazing insightful help can mean a whole lot a person like me and extremely more to my mates. Thank you; from all of us.

    SvarSlet